Młode pokolenie Skodziarzy)) Gratki!
Ściaganie auta a ustawienia geometrii
Zwiń
X
-
Ściaganie auta a ustawienia geometrii
Mam pytanie Kierowcy i Kierowniczki Auto ciagnie mi do prawej strony. Temat juz byl, ale mam trzy wydruki z kolejnych pomiarow. CZy wedlug Was sa one prawidlowe? Czy wedlug tych ustawien auto moze jednak ciagnac do prawej skoro nawet badana byla plyta podlogowa i bylo wszystko ok. Nie mowie juz o sworzniach cisnieniu, drazkach itp. Co ewentualnie jeszcze moze byc?
Kolejnosc wykonywania pomiarow wedlug nazwy
Pomiar 1
Pomiar 2
Pomiar 3Aby zawsze dotrzeć do celu...
-
-
parmegiano, tak wszystko juz bylo sprawdzone opony kilka razy nowe sa. (PS jak dolaczyc plik czym usi byc jakas wielkosc, bo mi nie chce sie pojawic?)
Chcialem sie tylko dowiedziec czy parametry jakie wyszlym i na ostatnim badaniu, choc wczesniej nic nie wymienialem moga powodowac, ze auto leci na prawo. Moze mozna by w granicach toelarncji cos poprawic, zeby jednak prosto jechalo. Nie moge znalezc wartosci dla mojej O1 co do ustawien
[ Dodano: Wto 13 Wrz, 11 16:51 ]
A ja po prostu nie wiem jak czytac tak do konca te wszystkie wydruki. Niby kazdy w zakladzie mowil, ze OK, ale czytalem, ze czasem drobne przestawienie moze pomoc. Dlatego prosze tych co sie znaja o pomoc. Jak pytalem w roznych zakladach czy moze maglownica, koluma, drazki (wymienione tez) sworznie itp. To mi mechaniory mowily, ze jest wszystko OK i nie ma mowy o dzwonie Paramtery pojazdu ok, ALE SCIAGA
[ Dodano: Sro 14 Wrz, 11 14:03 ]
A moze ktos mi pomoze jednak i powie czy te wydruki sie zgadzaja tzn. wartosci tych wydrukow. CZy jednak jest szansa, zeby zmienic troche ustawienie, zeby prosto jechal
[ Dodano: Czw 13 Paź, 11 11:32 ]
I juz wiem, za sciaganie odpowiedzialna byla tuleja pod wahaczem, ale dopiero po rozebraniu sie to ujawniloAby zawsze dotrzeć do celu...
Komentarz
-
Komentarz